Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie zaprasza osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, firmy, stowarzyszenia i inne instytucje posiadające REGON, które wykorzystują wyroby azbestowe na swoich obiektach na bezpłatne seminarium szkoleniowe: „Obowiązki właścicieli, użytkowników wieczystych lub zarządców obiektów zawierających azbest- inwentaryzacja, demontaż, unieszkodliwienie", które odbędzie się w dniu 19 września 2018 r. w siedzibie Urzędu przy ul. Jagiellońskiej 26 w Warszawie.
PROGRAM:
9:30-10:00 Rejestracja uczestników 10:00-10:10 Otwarcie seminarium
10:10-10:30 Proces usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu kraju
10:30-11:10 Obowiązki użytkowników wyrobów zawierających azbest
11:10-11:30 Przerwa kawowa
11:30-12:00 „Raport roczny" gmin (nowy moduł w Bazie Azbestowej)
12:00-12:20 Unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest
12:20-12:40 Możliwości pozyskiwania środków finansowych na działania związane z likwidacją wyrobów
zawierających azbest
12:40-13:00 Dyskusja. Zakończenie seminarium.
13:00-14:00 Poczęstunek
Uczestnictwo:
Proszę wysyłać zgłoszenie na adres seminarium.azbest@mazovia.pl zawierające: nazwę i adres przedsiębiorstwa/instytucji oraz imię i nazwisko uczestnika. Niepodanie danych osobowych skutkuje brakiem możliwości udziału w seminarium.
Na zgłoszenia czekamy do dnia 14 września br.
Ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń!
Dodatkowe informacje udzielane są pod nr telefonu (22) 59 79 463.